نیما شکوهی
 
عاشقان حسین و طرفداران سید جواد ذاکری
من حسینم که جهان در پی فرمان من است ابر و باد و مه و خورشید به فرمان من است
 
 

نظرات شما عزیزان:

صالح
ساعت3:45---20 آذر 1391
خدا از همه مداحان قبول کنه تبریز یه شهر مداح پروره و اقا نیما الان برای تبریز افتخاره کسی که مداحی اونو شبکه یک هم نشون داد محرم

شاهین
ساعت20:57---13 آذر 1391
من چند بار رفتم دسته هاش انصافا هم صدای خوبی داره و هم حسینیه.دوستش دارم.موفق باشه

سعیدی
ساعت2:29---11 آذر 1391
بنده نمیشناسمشون و دسته شون هم نرفتم ولی کاری که ایشون در این منطقه از شهرمون انجام میدن قابل ستایشه و باید همه جامعه حسینی کمکش کنه

ساعت5:13---10 آذر 1391
واقعا بهت افتخار میکنم و از اینکه هنوزم کسایی هستن که بدون غرض و حسودی در مورد بقیه بحث میکنن و ازشون حمایت میکنن خوشحالم امیدوارم از اربابت عوض بگیری امسال نیما غوغا کرد روضه هاش بهتر از اهنگایی بود که خوند
پاسخ:ممنون برادر.نیما خیلی وقته خودشو ثابت کرده من فقط خواستم حساب دست این تازه به دوران رسیده ها بیاد.


رحیم
ساعت4:45---10 آذر 1391
من یکی از هم هیئتیهای نیما هستم
یکشنبه ها هر هفته هیئتش مسجد قبا دروازه تهرانه اون مسئول هیئتی هست که میخونه یک ریال هم پول نمیگیره وضع مالیشم خوبه خودش کار و زندگی داره
برای همون هیئت خودشم پول خرج میکنه


رعنا
ساعت15:58---9 آذر 1391

برای حال افرادی که این تهمت ها رو به نیما زدن باید گریه کرد.


عباس
ساعت15:57---9 آذر 1391
افرین بر ت که همه چیز رو واضح توضیح دادی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان حسین و طرفداران سید جواد ذاکری و آدرس seiedjavadzakeri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 22117
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1